Aplicatia de document management M-Files pune la dispozitie functionalitati complete de salvare, arhivare, cautare, istoric, control, versionare, fluxuri de aprobare si raportare. Accesul la documente se face in functie de politica de securitate a organizatiei si se poate adapta la nevoile firmei. Informatia este astfel salvata intr-o baza de date unica si permite regasire usoara a informatiei.
M-Files organizeaza documentele in functie de ceea ce sunt, nu de locul in care au fost salvate. Tot ce trebuie sa faceti este ca la salvarea documentelor sa completati cateva detalii referitoare la acestea (ex: tipul de document, clientul, contractul, descriere). Odata ce M-Files stie ce reprezinta acel document, il va regasi foarte usor, indiferent ca il cautati in functie de client, de contract sau de tipul de document..
M-Files se bucura de o rata de adoptie foarte mare, putand fi utilizata usor de orice tip de utilizatori.
M-Files permite convertirea rapida si usoara a faxurilor, documentelor scanate si imaginilor in documente PDF, astfel incat sa permita cautari in documente.
O alta consecinta a utilizarii folderelor traditionale de documente este duplicarea acestora. Mai exact, un contract pe un anumit client poate fi salvat atat in folderul clientului, dar si in folderul produsului sau serviciului prestat. M-Files elimina aceasta problema prin salvarea documentului prin completarea unor informatii multiple (ex: tipul de document, clientul, contractul, descriere) care permit regasirea documentului indiferent de criteriul folosit la cautare.
M-Files pune mare accent pe metadate ceea ce ofera o flexibilitate net superioara in configurari, securitate, fluxuri de lucru, cautare.
M-Files inlocuieste structura rigida de foldere cu vizualizari dinamice ale documentelor. Practic, puteti vizualiza documentele in orice format dorit, indiferent ca le dorititi grupate pe clienti, pe ani, pe contracte, pe responsabil sau pe orice alte criterii definite.
O simpla bifa sau completarea unui cuvant cheie va afisa imediat lista filtrata a informatiilor salvate in sistem. In plus, permite vizualizari dinamice, respectiv salvarea unor „cautari predefinite” care simplifica si mai mult procesul de cautare.
Asigura automatizarea proceselor de business precum aprobarea sau revizuirea documentelor de un supervizor. In plus, M-Files faciliteaza colaborarea cu echipe formate atat din avocatii proprii, cat si din parteneri externi, prin functionalitatile de check-out si check-in, editare simultana a unui document (co-autori), publicare si replicare a datelor in cloud.
Email-ul este un instrument de comunicare utilizat frecvent prin care se transmit informatii si documente vitale ale companiei. Salvarea acestora si a documentelor atasate la email este la fel de importanta, M-Files integrandu-se nativ cu Outlook. Astfel, permite stocarea acestor informatii in aceeasi baza de date comuna, regasirea ulterioara a acestore fiind la fel de usor.
Lorem ipsum dolor sit amet, conse the all ctetur adipiscing elit. Quisque rhoncus nisi sed suscipit cursus. Donec porta metus porta, ullamcorper libero ut, viverra olla augue. Maecenas consequat, dolor eget pharetra all imperdiet, dolor urna luctus urna, id porta tellus leo.
Lorem ipsum dolor sit orot amet, cons ctetur atrd piing elit.
Lorem ipsum dolor sit orot amet, cons ctetur atrd piing elit.
Lorem ipsum dolor sit orot amet, cons ctetur atrd piing elit.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.